Minnet är bra men kort

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera för tillfället, men jag ska bli bättre. Den här veckan är dock helt galen! Äldsta pojken har sitt födelsedagskalas på lördag och det är massor att göra! Vi ska ha hela 70 gäster! Ja men varför inte, ungen fyller ju 3 år... Så mitt upp i allt så åker min värdmamma iväg till Kalifornien i tre dagar också. Inte alls bra tajming, men så kan det bli ibland när man har jobb att sköta!

Har en hel del bilder som jag ska visa er när jag får tid för det! Har ju fortfarande inte hunnit visa bilder från Atlantic City, och så togs det ju en del när jag var hemma i Sverige också! Påminn mig om jag glömt något mer jag lovat att visa!


Stranden i Atlantic City!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0