I give all my love to you! ♥

Nu är jag ju som sagt tillbaka i USA efter att ha haft världens bästa semester! Jag trodde nog inte att det var möjligt att sakna kalla Sverige så mycket som jag gjorde, men det var fullt möjligt. Sen var det ju inte bara landet i sig som var saknat, utan alla underbara som fakiskt finns där! Man börjar sakta men säkert inse vad som är värdefullt här i livet. Man får sig en helt annan synvinkel när man är borta såhär.

Så nu vill jag faktiskt passa på att tacka mina älskade nära och kära och mina underbara vänner som faktiskt gjorde den här semester till något alldeles extra! Att få krama om er efter att ha varit borta så länge var den bästa känslan någonsin! Ni gör mig så himla glad och lycklig! Jag är så lyckligt lottad som har er! Tack för er förståelse, tack för erat stöd och tack för att ni finns! Utan er är jag ingenting och det menar jag verkligen. Ni är de som hjälpt till att forma mig till den jag är idag! Jag kommer aldrig någonsin ta er för givet, ni är det mest värdefulla jag har! ♥

Så tack än en gång för att ni tog er tid att träffa mig när jag kom hem en snabbis! Ni kan verkligen inte förstå hur mycket det betyder för mig! Hoppas att ni i alla fall förstår hur mycket ni betyder för mig! ♥


Några av alla de fina jag träffade hemma! ♥
Shirley, Svea, Herman, Elin, Linnéa, Jennifer, Delise och Carro!


Kommentarer
Linnéa

Tack själv underbara du! <3 kan säga att halsbandet sitter kvar än:) puss!

2012-06-15 @ 13:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0