8 veckor i New Jersey

Det är helt ofattbart, har nu varit hos min värdfamilj i åtta veckor! Imorgon är det hela två månader sen jag kom till staterna! Två månader av så mycket nya upplevelser och så mycket känslor! Och jag ångrar ingenting!

Har haft ont i huvudet hela dagen idag. Tog en huvudvärkstablett, amerikansk sådan då mina börjar sina ut och jag vill spara de tills migränen slår till, men det hjälpte inte helt. Blev något bättre men fortfarande inte värk fri. Trodde huvudvärken kunde bero på att jag ätit för dåligt, brukar kunna vara så när det gäller mig, men efter att ha ätit riktigt bra är det fortfarande inte bättre. Så får väl sova och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärken imorgon bitti.

Vi ska i vilket fall som helst till doktorn imorgon, dock inte för min skull utan för barnen så klart. Var ju ett tag sen vi var där nu, så nu är det dags igen, haha. Dylan har sen igår kväll inte mått speciellt bra och idag har han inte ätit någonting alls. Lyckades få i honom vätska och lite kakor och det är ju bättre än ingenting i alla fall. Vätskan är ju det som är viktigast. Men imorgon blir det som sagt en check hos farbror doktorn för att se om det är något annat än en vanlig liten influensa. Ska inte säga något om vad jag tror för jag har lärt mig vid det här laget att jag oftast inte har rätt, haha. Ska inte satsa på läkaryrket med andra ord!

Idag fick jag också lite bilder från Josefin från vår söndag i New York! Så jag tänkte jag skulle visa er!

Alla bilder kommer från Josefins kamera! Riktigt fina bilder vännen!



Kommentarer
Josefin

hihi vad roligt det kandes att se mina egna bilder i nagon annans upplagg :P

Men det var kul att traffa dig! <3

Och hoppas din huvudvark forsvinner!!

2012-03-09 @ 05:06:10
URL: http://jossistyle.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0