Design project

För några veckor sen satt jag och Melissa och kollade på nätet efter prickar att sätta upp på väggen i ett av barnens lekrum. De har en vägg som är målad i en härligt grön färg som hon ville göra något med. Så efter mycket tvivel beställde hon hem lite prickar och igår hade de kommit. Så dagen projekt var helt enkelt att sätta upp dessa prickar. För er som provat att sätta upp något så det ser lite sådär random ut vet hur svårt det är. Men jag tycker det blev riktigt bra!

Bilden är tagen med min mobil.

Dags att röra på döfläsket och gå upp och kolla hur dagen imorgon ser ut. Sen blir det sängen! Känns som jag skulle kunna sova fyra dagar i sträck just nu!


Kommentarer
/Mamsen

Snyggt! JAG vet hur svårt "random" är..!

2012-03-02 @ 07:38:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0