Förberedelsernas dag

Har haft en jätte trevlig kväll med några au pair tjejer från området. Vi försöker planera en tripp till Vermont, men vi har svårt att hitta en helg som alla kan. Vi får se om vi lyckas. Just nu ser det ut som det blir i mitten på maj eller början på juni. Hoppas verkligen vi lyckas med det här för jag tror det kommer bli riktigt roligt :)

Imorgon firar USA och stora delar av världen St. Patrick's day, från början en irländsk högtid. Ingen verkar riktigt veta varför vi firar det. Det enda alla vet är att man ska klä sig i grönt och dricka mycket alkohol. Så imorgon när jag och Mathilde ännu en gång besöker Bridgewater mall ska jag ta och köpa mig ett grönt plagg att ha på mig, då jag faktiskt inte äger något grönt. Sen efter lite shopping och dine-in bio ska vi hem och fixa drinkar. Frågan är om man måste ha gröna drinkar också? Det återstår att se...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0