How do you feel?

Har varit en lång dag idag. Båda pojkarna är sjuka med feber, hosta och en rejäl förkylning. Det är ju bara att vänta på att det kommer som ett brev på posten till mig! Ingenting har gått som det ska idag, men det har ändå inte varit så hemskt som jag kanske får det att låta som nu. Det är bara det att man inte hinner med allt man ska när man vill det sådana här dagar. Så tvätten fick helt enkelt vänta med att bli vikt tills barnen hade gått och lagt sig ikväll. Men det är ju inte hela världen.


Kände att denna bild säger en hel del idag!

Har varit jättefint väder idag så när den lilla plutten vaknade på eftermiddagen gick han och jag ut en sväng. Den stora ville inte sova middag idag men somnade till slut på golvet i lekrummet och sov där i 2 ½ timmar. Så under den tiden var jag och den lilla ute i solen med våra solglasögon. Måste bara visa denna underbara bild på honom som jag tog!

Man kan ju inget annat än att bara älska denna unge! Älskar hans hår idag! hahaha Helt galet! ♥

Med det kortet avslutar jag dagens inlägg och går mot duschen för att sen landa i min säng! Är riktigt trött efter dagen, men förhoppningsvis så mår pojkarna lite bättre imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0