Länge sedan sist

Jag vet att jag inte har uppdaterat speciellt bra de senaste dagarna, men det finns faktiskt en stor anledning till detta. Jag har legat med magsjuka! Det började med att lillkillen fick det, sen var det min tur, senare även stora killen. Så nu har vi alla haft det och alla är på banan igen!

Så nu väntar en ny vecka med nya tag. Förhoppningsvis kan vi alla få vara friska nu ett tag! Men jag känner att så länge vi slipper magsjukan så är jag nöjd! Det är verkligen hemskt.. Och ja killar, det är värre än era små förkylningar. Även om jag vet att ni har nära döden upplevelser när näsan börjar rinna lite.

Ja det finns inte så mycket mer att säga just nu. Har ju inte direkt hänt något som ni själva inte kan räkna ut utan att jag skriver upp det hela. Så ni får helt enkelt hålla ut tills något mer spännande händer så lovar jag er att uppdatera er om det istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0