Masterchef

Ska vilken minut som helst ta och sova, men ville skriva lite här innan. Tänkte skriva ett längre inlägg någon annan dag om det som hänt i veckan, så det blir bara lite snabbt nu med en grej som jag bara ville berätta. Mest för att jag är så himla stolt över mig själv, hehe.

Har ikväll lagat mat igen och börjar bli ganska säker på att jag ärvt min mammas matlagningstalang, haha! Som sagt, jag är rätt stolt över mig själv just nu. Lagade kyckling i currysås, och för första gången sen jag kom hit lagade jag något som faktiskt smakade precis som hemma! Det är annars svårt att lyckas att få saker att smaka som hemma då man inte kan hitta allt exakt som vi har det hemma. Men kyckling och curry är det ingen som helst skillnad på. Blev super gott och jag är mer än nöjd.



Så nu har jag fått skriva av mig om det så nu blir det sängen! Godnatt ♥


Kommentarer
/Mamsen

Snyggt jobbat!! <3<3<3

2012-03-16 @ 10:56:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0