Ni behöver inte oroa er

Jag både lever och kommer ihåg er! Vet att ni väntar ivrigt på att få höra vad som händer här borta. Har varit en händelserik helg men så mycket roliga påhitt. Det visade sig att St. Patrick's day kunde vara riktigt roligt fast man inte har en aning om vad man firar det för! haha. Har sovit på tok för lite timmar denna natt och därför är det dags för mig att sova sött nu!

Men ett litet smakprov på gårkvällens festligheter kan ni ändå få!



Vi gjorde vårat bästa att fixa naglarna gröna, men ja. Det slutade sådär... Allt kan ju inte bli perfekt jämt. Inte ens för mig, haha. Bilden är förresten tagen med min mobil, så inte världens bästa kvalité. Kommer komma fler bilder senare som Mathilde tog med sin kamera.

Nu blir det sängen så att man orkar jobba imorgon! Sen nästa helg blir det Converse outlet och IKEA med svenska Melissa och helgen därpå kommer min familjen hit på besök i en vecka! Jag har mycket roligt att längta till helt enkelt! :) Bäst att sova så att allt kommer snabbare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0