Toddler rules!



Den här bilden tog jag när jag var i Florida 2006, alltså hela 6 år sen, men det är inte förrän jag kom tillbaka hit till staterna igen som jag riktigt blivit insatt i innebörden. De här reglerna är exakt vad Dylan går efter, haha. Allt är hans oavsett vad alla andra säger. Ibland kan det vara riktigt roligt att höra honom när han tror det är hans saker, han har alltid någon förklaring till varför, men andra gånger är det mindre roligt!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Sonja Aldéns nya album "I gränslandet" som släpptes idag! Sen är det dags att skypa med mamma och förhoppningsvis boka och betala mina flygbiljetter hem i juni när Johan tar studenten.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0