She makes stars, not friends

Jag är så nära sovande tillstånd som man kan vara, men tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.

Hade en jätte trevlig playdate idag med Mathilde och hennes fyra pojkar. Alla var på jättebra humör och det var en playdate man drömmer om att ha. Första playdaten jag kommit ifrån utan huvudvärk. Stort plus i kanten!

Just nu ligger jag i sängen och tittar på "Dance moms". Jag måste nog helt enkelt erkänna att jag har blivit beroende av att titta på det. Jag längtar till varje tisdag kväll då ett nytt avsnitt kommer. Rätt sorgligt egentligen eftersom de stackars otroligt talangfulla tjejerna blir ganska illa behandlade av deras danslärare Abby Lee. Men att se tjejerna dansa är något ut över det vanliga!



Nu är det tävlingsdags för tjejerna och sen blir det läggdags för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0