We are family!

Har inte hänt något speciellt alls idag. Har varit en normal onsdag. Vädret är inte alls lika bra längre, vilket är typiskt då min familj sätter sig på planet hit imorgon! Pratade med min mamma på skype idag och jag kan inte vänta tills på fredag då jag får träffa dem igen!

Har som sagt inte så mycket att berätta så jag visar istället en bild på en blomma som blommat ut på vår baksida. Kunde inte låta bli att fånga den på bild. Blev så glad när jag såg den!



Hoppas verkligen att vädret blir bättre snart så vi kan få njuta av det igen! Hade ju varit skönt med lite värme när man ska spendera en hel helg i New York. Men som mamma säger, så länge det inte regnar är det helt okej. Kan ju dock slå mig i backen på att det kommer börja regna bara för det... Varför inte liksom.

Nu ska jag sova. Har fått på tok för lite sömn de senaste nätterna och det är kanske dags att försöka komma ikapp. Sista jobbdagen imorgon för den här veckan, sen blir det mys med familjen. Och antagligen en del shopping... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0