We are family

Igår åkte Amy hem till Irland igen. Tanken att vi kanske aldrig mer kommer ses igen är väldigt konstig. Även fast jag bara känt henne i två månader har hon hjälpt mig med så mycket och vi har kommit varandra väldigt nära på så kort tid. Kommer sakna dig Amy! Önskar dig all lycka till och hoppas att du lyckas ta dig tillbaka till hösten!

Amy från hennes hej då party för några veckor sen!

Idag var det dags för Melissas pappas födelsedagsfest. För första gången skulle jag få träffa hela Melissas familj, hennes föräldrar (som jag träffat förut, hur underbara som helst) och hennes två bröder plus ena broderns fru. Det är verkligen en super mysig familj och man kan inte annat att gilla dem. Mycket humor och framför allt väldigt mycket kärlek!

Eftersom jag imorgon ska åka in till New York (höll på och skriva Stockholm, det visar ju hur overkligt det fortfarande känns att jag är i USA!!!) så tog jag en egen bil till Melissas föräldrar och åkte hem själv ikväll. De andra sover kvar där borta, så jag sover själv för första gången i huset. Men som sagt, imorgon blir det en tripp till New York igen. Ska träffa Kallio som är på besök här i The big apple! Kan inte bli bättre! Ska bli skönt att få prata svenska igen och få lite smak hemifrån också!

Nu är det dags för mig att sova så jag orkar upp imorgon. Gick och la mig på tok för sent igår och gick upp tidigt idag så nu är det dags för förbättring. Sova i tid och gå upp i tid är det som gäller framöver. Är ju inte så bra på att komma upp på morgonen. Sju alarm med snooze är det enda jag tänker säga, haha. Och god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0