Boat Cruise på Hudson river

I lördags var jag ju som sagt på en boat cruise på Hudson river. Det var hur kul som helst! Det var bara för au pairer, men till min stora förvåning var det väldigt många fler killar där än jag trodde. Det enda tråkiga med det hela var att det bara håll på i tre timmar, från kl 19 till kl 22.

Jag hade inte med min kamera under båtturen, men min kompis Mathilde hade så jag har fått hennes bilder för att kunna lägga ut. Så här kommer några av bilderna.


Nu börjar barnen vakna upp efter ungefär tre timmars vila. Känns som att det är helt okej att de vaknar då. Hade en jättebra playdate idag så de var helt slut och somnade redan i bilen! Det gillar vi!


Kommentarer
Mathilde

Come on !! with all the picures you have ?! Your are a bad chooser !!!!!! But yeah as you said : a lot of fun !!!!

2012-05-02 @ 03:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0