En tisdag i maj

Snart är min tisdag över. Klockan är snart 22 och jag väntar bara på att mina värdföräldrar ska komma hem. De har varit på middag med familjen då min värdmammas lillebror fyllde år i fredags. Är rätt trött efter denna långa dag.

Som nästan varje tisdag hade vi playdate med Mathilde och hennes fyra pojkar. Idag var det mer livat än vanligt men som alltid hade killarna väldigt roligt och somnade även idag i bilen på vägen hem. Den lilla vaknade dock när jag skulle flytta honom från bilen till sängen och vägrade sen att sova på hela eftermiddagen. Inte lika roligt!

Nu sover i alla fall knotten och förhoppningsvis gör jag också det snart. Blir en snabb dusch och sen sängen när värdföräldrarna kommer hem. Skönt att jag får lite sovmorgon imorgon då min värdmamma är hemma imorgon..

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från i söndags när vi var iväg och solade lite.


Alla bilderna är tagna med min mobil. Det är det jobbigaste med att ha en systemkamera, den är så tung som man tar helst inte med sig den när man ska iväg på något spontant. Men annars är jag ju ganska van vid att släpa den.

Nu hör jag att mina värdföräldrar kommer, så DUSCH!


Kommentarer
Jenniey Love

Jätte fina bilder=)

2012-05-22 @ 20:29:48
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0