The good old days!

Satt nu på kvällen och kollade igenom lite gamla bilder. Hittade denna bild och måste bara dela med mig av!!


Som sagt är det en väldigt gammal bild. Den är tagen dagen innan jag slutade nian! Tänker inte ens säga hur många år sen det är, hahaha!

Men till varför jag ville visa denna. Jag saknar er så otrolitg mycket brudar!

Natalie: Hoppas du har det underbart på Hawaii! Jag gör allt för att försöka ta mig dit i sommar! Love u!
Malin: Njut av din semester i Turkiet och glöm inte att sola åt mig med. Vi ses förhoppningsvis i juni! Love u!


Kommentarer
Malin

Ska sola massor åt dig:) sista dagen idag. Vi ses snart ! Saknar dig med massor!!!<3

2012-05-01 @ 06:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0