Första maj

Maj månad har börjat och medan alla hemma i Sverige är lediga idag har jag haft en vanlig jobbdag. Har haft en playdate med Mathilde och hennes två tvillingpar. Sex pojkar springdes runt överallt är både roligt och lite smått kaotiskt. Men barnen har jättekul och det är det allra viktigaste. Mina småttingar somnade i bilen på väg hem vilket alltid är ett bra tecken!

Imorgon åker mina värdföräldrar iväg på lite semester. De ska åka till Florida och njuta av solen, så jag får hjälp av barnens mormor tills de kommer tillbaka på söndag eftermiddag. Antaligen kommer barnens morfar också att dyka upp då min värdmamma sa att han inte klarar sig utan sin fru. Men det är alltid trevligt med sällskap!


En bild jag tog i Florida när jag var där 2006. Key West's solnedgång är magisk!


Imorgon har jag fått lite sovmorgon då min värdmamma inte kommer jobba innan de åker iväg på eftermiddagen. Ska bli skönt att få sova ut lite då det väntar en väldigt lång vecka. Tur man har hittat bra vänner här som kommer och underhåller mig när barnen sover på fredag och lördag kväll! Blir nog bra det här också. Man kan ju hoppas att det blir bra väder även här och inte bara i Florida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0