Over and out!

Just nu är jag helt proppmätt! Har precis svalt middagen bestående av kyckling, potatismos, en underbar citrussås och grillade grönsaker! Love love love love love it! Kommer så sakna denna mat när barnens mormor åker hem på söndag, det är en sak som är säker.

Barnen har hållit oss väldigt sysselsatta idag, så jag är väldigt glad att de sover just nu. Jag älskar dem men de kan vara en handfull och även jag kan behöva lite vila ibland! Imorgon blir det skola för den stora och jag och den lilla ska iväg till Anni och ha en liten playdate med henne och hennes lilla tjej Maddie. Spännande spännande!

Nu blir det dusch och sen sängen! Läggdags har varit så efterlängtad efter att bara sovit ungefär 15 timmar sammanlagt de tre senaste nätterna. Det ska bli fler timmar denna natt, så är det bara!


Bjuder på en bild från Mathilde och min dag i Central Park

By the way; imorgon kväll kommer Mathilde hit och vi ska ha fredagsmys! JAG LÄNGTAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0