What to expect

Efter en veckas torka är jag nu tillbaka här och skriver! Blir dock ett snabbt inlägg då jag måste sova, precis som vanligt.

Helgen har bjudit på underbart väder. I fredags fick jag äntligen se min efterlängtade film på bio. "What to expect when you're expecting" hade premiär och jag fixade biljetter redan i onsdags kväll! Filmen levde verkligen upp till mina förväntningar och jag kan verkligen rekomendera den!

Lördagen spenderades i New York där jag till en början shoppade presenter till hemkomsten om två veckor! En veckas semester i Sverige har aldrig varit så efterlängtad! Hittade inte allt jag behövde, men har nu under veckan lyckats få ihop allt utom två grejer. Känner mig stolt med andra ord! På lördagskvällen var det återigen dags för ett båtparty på Hudson river! Båten var sämre än den första men själva partyt var så otroligt mycket bättre! Kan inte klaga på sällskapet heller! Får komma bilder från det senare då jag inte fått Mathildes bilder än!

I söndags var jag och Mathilde och hade brunch med en ny tjej som bor i närheten av henne. Fler tjejer från hennes område kom och vi hade det jättetrevligt. Mycket bilder togs och jag har snott några som jag tänkte dela med mig av!



Jobbveckan har kommit till sin mittpunkt nu då morgondagen är onsdag! Veckan har hittills varit riktigt bra och jag hoppas den fortsätter så. Imorgon ska jag tillbaka med den lilla till Gymboree och vi hoppas på en bättre upplevelse än första gången vi var där! Men jag tror han börjar vänja sig vid att vara med andra barn nu. Det är ett måste med tanke på att han börjar skolan i september.

Tänkte avsluta med att bjuda på en bild som jag tog på mina sötnosar idag.


Säg mig, är det inte för söta? Vad jag kallar äkta syskonkärlek!


Kommentarer
Sanna Widell

Ååh vad det är mysigt att läsa här!! <3

2012-05-23 @ 11:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0