Changing seasons

Har kommit hem från ytterligare en Silver Bay weekend som återigen varit fantastisk! Är så glad att jag valde att göra mina 6 credits där. It was amazing!
 
Tog en fotograferingsklass båda gångerna jag var iväg, men den här gången var då jag faktiskt förstod vad hon pratade om och kunde börja experimentera med alla inställningar. Lärde mig väldigt mycket och det är saker jag verkligen kommer ha nytta av i framtiden.
 
Under klassen hade vi en inspirationsövning. Vi fick ett tema och skulle gå ut och ta kort på det. Mitt tema var changing seasons och jag tänkte visa några av bilderna jag tog. Vi var i grupper, tre i varje grupp, så många av bilderna vi tog var inte med min kamera. Men dessa är bilder som jag tog.
 




 Hoppas ni gillar bilderna. Det gör i alla fall jag! Är riktigt nöjd och har fått massor med inspiration till att testa nya grejer och ta mer bilder.

 


Kommentarer
Mamsen

Skitsnygga Anna!!
Vi struntar i FB kursen när du kommer hem, vi tar en kurs i Nikon D5100 istället.. ;-)

Svar: Vi kan ha dem båda, haha. Men som det ser ut så behöver du inte så mkt till kurs i fb längre ;)
annapalmqvist.blogg.se

2012-11-19 @ 08:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0