Forever loved! ♥

Nu är det ett år sen du lämnade oss och mitt hjärta är inte ens i närheten av att vara läkt! Jag kan fortfarande inte greppa att du inte längre finns, att jag inte längre kan ringa till dig bara för att man har lust att prata lite. Alla dem där sakerna man tog för givet förut, de finns inte längre. Jag vet att du inte skulle gilla att jag sitter och gråter över det hela just nu, men jag kan verkligen inte rå för det! Du betydde och betyder fortfarande så otroligt mycket för mig. Jag kan inte ens börja beskriva det. Orden räcker inte till!
 
 
Jag hoppas innerligt att du har det bättre där du är just nu. Jag kommer för alltid tänka tillbaka på dig med en varm känsla i kroppen. För även fast det gör ont just nu så vet jag att det kommer komma en dag då det gör lite mindre ont och jag kan börja se det med andra ögon. Allt du lärt mig, allt du någonsin sagt tar jag med mig och blickar framåt. Allt vi gjort tillsammans kommer föralltid bli fina minnen och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
 
Mormor, du är saknad och mycket älskad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0