Frustrationen kommer smygandes

Nu börjar alla verkligen tröttna på detta. Vi går imorgon in på dag fem utan el och det börjar som sagt bli frustrerande. Visst, vi har det inte så illa, men det är ju inte så att vi lever något lyxliv här borta bara för att vi har en generator som ger oss lite el till delar av huset. Saker börjar bli komplicerade och jag ber till gudarna att vi ska få tillbaka elen och få tillgång till bensin snarast, för snart kommer jag klättra på väggarna här!

Inte bara jag och min familj som börjar bli lite smått tokiga nu. Vi får rapporter hela tiden om folk som börjar totalt flippa ur. Igår var det en man i Queens som satte en pistol mot huvudet på en man vid en bensinstation för att kunna komma åt bensin. Folk börjar stjäla bensin från varandra och som sagt, det börjar bli som scener tagna ur filmer! Alla bensinstationer runt om i i alla fall New Jersey måste nu ha polisvakt, vilket är helt sjukt egentligen. Att folk inte kan bete sig. Men som sagt, folk börjar bli galna nu! Vi håller tummarna för att det ska bli något bättre efter helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0