Ingen hindrar Halloween!

Nej inte ens Sandy ska få hindra vår Halloween. New York Citys årliga parad blev inställd idag pga Sandys framfart, men den kommer att bli av. De kommer att anordna den så fort som möjligt, vilket gör mig otroligt lycklig! Jag bara måste dit..
 
Men idag, då det är halloween på riktigt, tog jag och Ted med oss Dylan ut för att köra lite bus eller godis. Det var riktigt kallt ute och jag tog för första gången i höst på mig vinterjackan. Tog med Melissas kamera ut då min var urladdad.
 
I Sverige har häxorna kvastar att ta sig fram med, i USA tar man bilen. Varför är jag inte förvånad?

Dylan, Ted och några grannar som också var trött på att sitta inne utan ström och tog tag i bus eller godis traditionen.

De som var hemma bjöd barnen på det de hade.

Lycklig Dylan får mer godis!


Några som dagen till ära hade gått ut och satt upp dekorationen igen efter stormen
 
Pirat på jakt efter mer godis att stjäla


Ibland blir man så till sig att man får för sig att springa ner för backen, haha.

Godislycka!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0