Is it fall or winter?

Man tycker ju att jag borde vetat bättre efter att ha varit här i snart 10 månader! Stormen som skulle komma var ju inget mer än snö. Det fick vi ju dock en hel del av! I början när jag kom hit till staterna och de berättade att det skulle komma en snow storm så ställde jag ju såklart in mig på världens oväder. Det visade sig vara lite annorlunda hur man ser på snöstorm här och hemma i Sverige. Så som sagt, jag borde vetat bättre!
 
Har tagit lite bilder som jag tänkte visa.
 
Den här bilden är tagen klockan 15!
 
Den här bilden är tagen kl 17!
 
Som ni ser på bilderna så har vi fått en del snö. Klockan är nu 21:30 och det har fortfarane inte slutat snöa. Vi kommer med andra ord vakna upp i ett stort vinterland imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0