Rensning

Har idag gått igenom alla mina kläder för att se vad som ska med hem och vad som ska slängas. Har nu lyckats fylla en hel resväska med bara kläder. Finns lite utrymme kvar om jag skulle behöva trycka in mer, men frågan är om det går under 23 kg. Tror det är dags att kolla upp hur mycket man behöver betala för övervikt, haha. Sen är ju sanningen den att man faktiskt inte bara behöver få hem kläder. Det är ju andra saker som ska få plats också. Tur jag har en till resväska gratis att spela med. Bara den där lilla detaljen att införskaffa den.
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Ett tips är att köpa en superstor typ sportväska. Jag köpte en för 40$ som jag fick plats med nästan alla kläder i. En sån väger typ inget eftersom den är mjuk :) min var verkligen gigantisk, hade nog fått plats med båda mina värdbarn i ;) hehe. Nått att tänka på iaf :) Hoppas allt är bra med dig annars! Kram

Svar: Precis vad jag tänkte jag skulle göra. Eller i alla fall en väska som inte väger speciellt mycket. Kram!
annapalmqvist.blogg.se

2012-11-26 @ 14:30:47
URL: http://jensenanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0