Som om det inte vore nog!

Okej mina vänner, nu är detta verkligen inte kul längre! Jag vet att jag har uttryckt min frustration över detta tidigare, men efter idag tror jag att jag har all rätt att vara frustrerad. Att vägra kolla på nyheterna har ju sina för och nackdelar. Jag har t.ex. missat den senaste informationen som kommit. Fick höra detta från min värdmamma nu ikväll och jag vet inte längre vad jag ska göra.
 
Vi kommer som det ser ut nu inte att få tillbaka strömmen förrän tidigast nästa helg! Något som gör det hela värre är att det nu ryktas om att det ska komma ytterligare en storm på onsdag och dra över oss. Inte en lika farlig som miss Sandy, men ändå en storm. Men det var som min värdmamma sa, minsta lilla nu kommer att göra skada. Och inte nog med att vi inte har el, bensinen är fortfarande fruktansvärt svår att få tag på. Så återigen kommer jag att vara fast i huset tills detta är löst. Ja, det finns bara ett sätt att sammanfatta detta nu, F R U S T R A T I O N
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0