Utmattad!

Jag är ledsen att jag är dålig på att uppdatera nu, men jag har inte så mycket att komma med. Livet är inte så intressant helt enkelt. Jag sitter och skriver på min fjärde och sista uppsats. När denna är klar har jag skrivit drygt 8000 ord (ca 20 sidor) på ungefär tre veckor. Inte konstigt att det är svårt att hålla ögonen öppna för tillfället.

I helgen ska jag iväg till Silverbay igen på helgskurs, sen är mina 6 credits klara! Ska bli riktigt kul. Har ju inte hunnit med att uppdatera er om min förra helg där, så tänkte att jag skulle göra det när jag är hemma igen. Kan varmt rekomendera dessa helgskurser för er som är au pairer och inte vet vad ni vill göra med era credits! Mer om varför får ni läsa om senare..

Nu blir det sängen. Har inte mått jättebra idag så det är riktigt skönt att jag har sovmorgon imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0