Brite Nites

Har varit jättedålig på att uppdatera den senaste veckan! Förra veckan hade det inte så mycket så hade inte så mycket att dela med mig av. Men nu i helgen blev det desto mer att tala om. Men min tid är väldigt begränsad då jag ska åka iväg på en helgkurs hela helgen och har två uppsatser som jag skulle vilja bli klar med innan dess. Kommer kanske inte bli klar, men har 6 veckor till på mig om jag skulle behöva det. Men alltid skönt att kunna checka av något mer på "to do" listan.
 
Till att börja med så var vi på Brite Nites i lördags. Jag, Manija och Jessi skulle åkt dit i fredags, men det blev inställt på grund av regn. Så vi tog lördagskvällen för att spendera där. Brite Nites är ett event nu runt halloween då de ställer ut över 1000 urskurna pumpor med olika motiv. Riktigt häftigt var det!
 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0