Gravidlänge i USA

Hade inte riktigt tid att uppdatera igår, men igår hade jag varit här gravidlänge. Hela 9 månader! Kan knappt fatta det själv. 9 månader är en lång tid när man tänker på det. En hel liten bebis kan utvecklas på den tiden! Har helt enkelt bara en fjärdedel kvar av året nu! Det rullar på så otroligt snabbt!
 
Torsdag imorgon men jag ska jobba som om det vore fredag då min värdmamma är hemma. Så det blir en lätt och kort dag imorgon, underbart! Har städat mitt rum så det är näst intill tomt, känns det som. De kommer och ska tvätta heltäckningsmattan nere i källaren imorgon så allt ska ut. Ska bli intressant att se skillnaden! Om man kan se den..
 
Nu blir det dock sängen!
Over and out! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0