Höstbilder

Så har en ny vecka börjat igen. Tänka sig vad tiden går. Har inte många veckor kvar i USA nu. Känns rätt konstigt men ändå väldigt skönt. Ska bli skönt att få komma hem till alla igen! Längtar!
 
Barnen är i skolan och jag ska snart hämta dem. Tanken var ju att jag skulle plugga lite medan de var där, men har hittat dåliga bortförklaringar igen. Som t.ex. de fina höstträden ute på gatan som jag inte kuna låta bli att gå ut och fota. Man vet ju aldrig, de kanske inte står kvar där imorgon. Plugget lär ju dock finnas kvar tyvärr...
 






Kommentarer
Ellen

Väldigt fina bilder, som alltid! <3

Svar: Tack Ellen :) <3
annapalmqvist.blogg.se

2012-10-16 @ 16:15:55
Paulina

Vilka fina bilder du har tagit! :) Jag ska åka som au pair den 12 november till en familj i Rahway, NJ. Hur länge är du kvar i NJ? Vore kul att ha någon svensk au pair i närheten som är van vid det amerikanska livet som kan ge lite tips kanske hehe :)

Svar: Hej Paulina! Först av allt, tack!

Sen mer till ämnet du skrivit om. Jag är kvar när du kommer hit. Jag har inte jättemycket svenskar runt mig och om du vill komma hit och utveckla din engelska skulle jag tipsa om att hålla dig ifrån de svenska tjejerna så mycket som möjligt. Du kommer faktiskt att bo ungefär 20-30 minuter ifrån mig, så vi skulle kunna ses när du kommer över och jag kan visa dig runt och så! Åker du med AuPairCare?
annapalmqvist.blogg.se

2012-10-26 @ 22:21:46
URL: http://aupairpaulina.blogg.se
Paulina

Okej, jo det är det jag vill och jag har faktiskt inte så många svenska tjejer om kring mig :) Ja det hade varit jättekul :D Ja jag åker med AuPairCare, det var där jag hittade dig, på mitt au pair room :)

Svar: Då kommer vi vara i samma au pair grupp med samma AD. Så vi kommer ses på möten och så vidare! :)
annapalmqvist.blogg.se

2012-10-29 @ 14:24:53
URL: http://aupairpaulina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0