Hösten knackar på

Tänk att vi redan gått in i oktober! Vad tiden går fort, nästan för fort ibland. Innan vi vet ordet av kommer 2012 vara över och jag vara hemma i Sverige igen. Tre månader kvar! Trodde aldrig att det skulle gå såhär fort när jag satt med hemlängtan i mars!
 
Nu har hösten verkligen tagit fart även här på andra sidan Atlanten. Kallt på morgonen, regnigt på dagarna och träden börjar ändra färg. Gillar höstens färger, men vädret skulle jag kunna leva utan. Regnet gör en bara deprimerad, men man har fått mycket gjort i alla fall. Något positivt i kråksången.
 
 
Imorgon får jag sovmorgon och förhoppningsvis en ganska så lätt dag. Man kan ju i alla fall hålla tummarna för det! Och i helgen blir det massor med nya upplevelser och äventyr! Delar med mig mer om det senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0