I'm back!

Vi slog vad igår om när vi skulle bli av med strömmen. Jag gissade på 19:15. Alla tyckte jag var så himla negativ då det bara var 45 minuter bort. Klockan 19:25 var vi utan el och internetuppkoppling!

Strömmen har vi fortfarande inte fått tillbaka, men internetuppkopplingen har vi lyckats få bukt på som ni märker. Så nu kan jag börja uppdatera er igen!

Det var riktigt läskigt igår kväll måste jag säga. När vinden var som värst trodde jag faktiskt att huset skulle börja röra på sig. Alla har ju varit väldigt lugna här hela dagen igår, men när de vindarna kom var det nog ingen som stod oberörd. Två enormt stora träd föll rakt över vår väg här utanför och inte många timmar efteråt kom brandmännen i staden och började såga upp dem. Vet inte hur länge de höll på, men det måste tagit sin tid.

Nu idag så är det inte alls farligt ute. Lite blåsigt och mulet, men det är ju ingenting mot igår. Har inte kollat in den nya informationen för dagen. Vet inte om vi fortfarande har utegångsförbud eller inte. Så jag återkommer när jag har mer koll..


Kommentarer
F

Skönt att höra att du är "tillbaka"

2012-10-30 @ 19:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0