Orkanen Sandy

Jag har massor med nytt att berätta för er, men eftersom Sandy har lust att komma på besök så vet jag inte hur mycket uppdateringar jag kommer kunna göra den närmaste tiden. De säger att det är en 90% chans att vi blir av med strömmen när orkanen kommer hit. Enligt den informationen vi har fått nu nyligen så ska orkanen komma hit någon gång mellan midnatt och 4 imorgon bitti och ha passerat här på onsdag. Men av tidigare erfarenheter säger de att vi kommer vara utan ström längre än så. Allt är väldigt ovisst och ingen vet jättemycket om det.

Bilden är uppdaterad kl 21:50 amerikansk tid!
 
Ni behöver dock inte oroa er för mig. Jag är i säkerhet med massvis med mat och människor runt mig. Skolor och jobb är stängda så alla kommer vara hemma under denna tid, så jag kommer aldrig bli ensam. Men om ni inte hör något från mig på ett tag vet ni att det antagligen är för att vi inte har någon ström, ingenting annat!
 
Simma lugnt tills dess!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0