Pitch perfect

Igår var jag, Jessi, Manija och hennes kompis Melanie och såg en film jag längtat efter, Pitch perfect! Alla ni som gillar tv-serien Glee kommer att älska den här filmen. Den levde verkligen upp till mina förväntningar, även om jag tyckte att vissa delar inte riktigt hörde hemma i den här typen av film. Vad det gäller kan jag inte berätta utan att förstöra hela filmen för er så får vänta med att berätta detta tills ni sett den. 
 
Biopremiären för Pitch perfect i Sverige är inte förrän i början på feb 2013!! Men här har ni trailern så ni kan sitta och drömma om filmen, precis som jag gjorde innan!
 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt under dagen för att senare ikväll dragit in till New York med samma gäng som igår för att äta middag och bara snacka och ha det bra. Vi gick till en av mina favorit restauranger "Uncle Nick's" i hörnet på 8:e Ave, 29 st. En grekisk restaurang som min familj visade mig när de var här i våras. Jättegod mat och väldigt fräscht och fint. Tummen upp helt enkelt!
 
Nu är jag hemma igen och det börjar bli dags att krypa ner under täcket och sova. Har inga större planer för morgondagen och med tanke på att det ska vara väldigt kallt ute imorgon ser jag ingen anledning att lämna huset, haha. Nej då, vi får helt enkelt se vad som händer. Är solen ute kanske jag tar mig en runda med kameran och tar lite höstbilder. Men det återstår att se.
 
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0