Promenad i höstvädret

Trots att jag var tvungen att jobba 13 timmar idag så har jag haft en jättebra dag! Vi har haft en riktig mys fredag.. Barnen var i skolan på förmiddagen så efter de hade sovit middag tog vi oss ut i höstvädret för lite äventyr. Har länge tänkt ta med dem ut på en liten promenad och plocka lite färgglada löv för att göra lite pyssel med. Kommer ihåg att jag älskade det när jag var liten och är ju fortfarande väldigt mycket för att släppa loss min kreativa sida. Så bara älskar jag ju höstens färger!
 






 
Idag har varit en sådan dag som man börjar tänka på hur svårt det kommer bli att lämna dessa kottar här. Hur jobbiga de än kan vara ibland så kommer de alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Kommer gråta så mycket när jag lämnar dessa charmtroll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0