Update!

Vi får massor med information just nu, så det är svårt att hålla er uppdaterade med allt som sägs då de ändrar sig väldigt snabbt. Just nu har jag två bilder på hur det ser ut med stormens framfart i förhållande till vart jag bor. Den röda cirkeln är på ett ungefär vart jag befinner mig.
 
 
 
På sista bilden, alla de röda nålarna är vart vi kan bo om vi inte har någon släkting vi kan åka till om vi behöver evakueras. Just nu är vi inte i någon fara och kommer att stanna i huset. Vi bor nu 9 personer i detta hus och kommer antagligen bli fler under veckans gång.
 
Återkommer med mer information när jag fått något grepp om vad det är som stämmer..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0