Gissa vart jag varit

Precis hemkommen från en mycket spännande plats, där jag spenderat denna helg. Om jag säger ett av världens största vattenfall, vad säger ni då?

Niagrafallen! The American fall och The Hourseshoe falls i bakgrunden
 
Har blivit väldigt lite sömn den här helgen, så jag är rätt tacksam över att det är Labor Day här imorgon så jag är ledig och kan få min efterlängtade sovmorgon. Men lite shopping i New York hade jag ändå tänkt klämma in imorgon. Lovar att ni ska få ta del av lite fler av mina 377 bilder från helgen senare!
 
Nu är det läggdags!


Kommentarer
Sanna W

Wow! Fan va fint! Ett annat mål på måste-se-listan ;)

Svar: Helt klart! Tar sin tid att åka dit, men det är helt klart värt det! :D <3
annapalmqvist.blogg.se

2012-09-03 @ 06:46:01
Tomtenissen

Var det kallt i vattnet?

Svar: Vet inte i vattnet, men av det vatten jag fick över mig när vi åkte Maid of mist var ganska kallt. Men var rätt skönt med tanke på att det var rätt varmt i luften :)
annapalmqvist.blogg.se

2012-09-03 @ 08:48:36
Tomtenissen

Ofrivillig dusch. Det gillar jag. Quackie hälsar.

Svar: Vore mycket trevligare om du kunde skriva vem du är istället för att vara barnslig och komma på låtsasnamn till allt!
annapalmqvist.blogg.se

2012-09-06 @ 09:00:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0