Hur man spenderar pengar

Underbara lördag! Har varit ute på lite shopping idag igen. Har köpt en hel del de två senaste helgerna och jag är super nöjd! Den här helgen var lite mer saker som jag behövde mer än saker jag ville ha. En ny plånbok till exempel. Min andra höll bokstavligt talat på att ramla isär. Var också iväg och fixade saker till att göra ett fotoalbum, här även kallat scrapbook! Är riktigt taggad på och fixa ihop det här. Min kreativa sida ska få komma ut!


Imorgon är det dags för Eddies födelsedagskalas! Vi ska hålla till på en bondgård och det ska bli väldigt intressant och se hur allt är tänkt. Har bara hört små grejer som planerats, men har ingen helhet i det hela. Kameran kommer med och jag kommer dela med mig av bilderna så fort jag kan!

Nu blir det sängen så jag kommer upp i tid imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0