Varför har jag en blogg?

Ja ibland kan man undra varför jag har en blogg när jag aldrig uppdaterar den, haha. Anledningen är ju att hålla alla er där hemma uppdaterade på vad jag hålls, men också som ett minne för mig när jag väl kommer hem. Något jag kan se tillbaka på. Men för att kunna uppfylla dessa två grejer krävs det ju att jag skriver något. Ska försöka mig på det nu tänkte jag. Lite snabbt innan jag ska sova. 
 
I helgen åkte jag först med Manija, en tysk tjej som bor inte allt för långt ifrån mig, till New York och gjorde lite shopping. Eller ja, lite kanske inte var rätt ord. Blev den största shoppingen sen jag kom hit och jag är super nöjd! Har hittat min shoppingkompis, haha. 
 
Två outfits som földje med mig hem i lördags. Syns inte så bra, men byxorna till vänster är gröna!
 
Under söndagen åkte jag och Mathilde ner till Trenton, New Jerseys huvudstad. Ingen förstod riktigt varför vi ville åka dit, egentligen inte jag heller. Men Mathilde ville åka dit för att se New Jerseys huvudstad och se guvernörens bostad, så vi åkte. Alltid kul att åka och upptäcka nya ställen. Det var dock inte mycket att se och vi förstår nu varför ingen förstod oss, haha. Men vi hade en trevlig stund i den totalt döda staden! Det är nästan ingen som bor inne i Trenton då det tydligen inte är en så säker stad. Vi såg inte alls många människor där så kändes inte som att staden var så himla farlig som alla efteråt försökte få det att låta som. Kan hända att man jämför lite väl mycket med Newark dock!
 
En av de kreativa bilderna vi tog under dagen! Och ytterligare en tröja från shoppingen!
 
Nu är det läggsdags! Imorgon väntar en playdate med Manija och hennes tre pojkar. Ska bli riktigt roligt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Palmqvist

RSS 2.0